Monday, November 28, 2011

THE END~




THE END~
KATA2 YG SSH NK DI UNGKAPKAN,
TP TEPAKSA DILUAHKAN,
CB MENERIMA & CB TOK KEKALKAN KETABAHAN,

CB BEPENGANG PD KATA2 YG SLALU DI UNGK
APKAN,
KEMUDIAN KENANGAN AKN MENJADI PENEMAN..


wah2!!ayt x leh blah kan~ emmm best k tajuk kali ni nk di kogsi kan???

em x tau nk kate kan best k x...
aku saje nk luahkan pe aku rs kan skang..
org bl tgk aku skang ni,diorg akn kate aku coolllll je...

tp cooolllllll k aku skang ni????hehehehe...
aku pon sndr x pasti....

nk kate sdh x & nk kate x sdh pon x...
bg aku biasa2 je & ada yg kate maybe aku
x sdh wak2 skang
sbb aku pnt or sbg nyer..
aku agk stj ngan org yg ckp kan 2,
sbb sjk beberapa ari ni terasa aku tagung sesuatu yg berat,
ni smua sbb byk bnd nk dirisaukan smpikan da x mampu
nk
wsaukan pape lg...


tajuk kali ni bkaitan ngan perasaan aku,
"the end" wat penantian yg aku pena jji kan,
smua nyer tmt pd ari ni...2 terasa berat di ati n cb tabahk
an diri~
apa yg belaku maybe da tesurat n aku kena trm ngan redha..
klu ada jodo aku ngan dia so x kan kemana..
dlm kate yg mudah...klu ada,adalah n klu x de kena lah pasrah...
tol x??....hehehe...


wlaupun da tamat jji yg dibuat,
aku x berani jji nk kate kan yg aku x kan menunggu lg,
bl dah jd kebiasaan menunggu so x mudah nk dikikis kebiasaan 2..
bl da biasa fokus pd sesorg je,so ssh nk fokus pd yg len da...
2 sbb lah aku kate kan yg aku x brani nk jji x kan menunggu dia lg....
slalu bl rndu pd dia,aku akn slalu dgr surah2 yg pena di bc kan pd aku,
dlm ms mdgr surah2 2,kdg2 msh tedgr2 sora dia pena membc kan tok aku,
kdg2 bl jln2 kat dlm jamiah or kat tmpt2 yg pena ktorg g sm2
dl ngan kwn2 len,
mst teringat lek kenangan2 ngan dia ms jln2 kat c2...
hem sng cite lah
byk kenangan mns yg ada ngan dia & kenangan 2 lah
akn menjadi
peneman pd aku skang ni...

bl kerinduan,kenangan lah mnjadi peneman...

bl x de ketabahan,mgadu pada Tuhan..
bl da ada ketenangan,ucapkan kesyukuran... :)
easy kan!!! (dan2 je easy ek) hehehe...
btl org ckp,"ckp mmg mudah tp nk laku kan mmg payah "


em walaupun da "the end" skali pon,
xsmsti nyer hbgn kami sbg kwn pon "the end" gk,
bg aku,hbgn persahabatan ni x leh putus mcm 2 je nk2
klu d sbb kan pekara2 mcm ni...kawan tetap kawan ok...

sy x sk nk sm kan sesuatu hbgn 2 ngan pesahabatan...
2 sbb sy lbh sk bl sesuatu yg terjadi antara dia & sy,
sy lbh sk dia anggap x de pape yg belaku antara kami
spy
kami lbh selesa bl bejmp...stahu aku lah ,dlm pesahabatan
x leh ada jurangkan???
tol x????2 sbb aku x nk ada jurang
antara dia n aku....
t jd x best lak dlm hbgn pesahabatan 2 kan :)


so nk di jadikan cite,"the end" tok jji yg di buat...
tQ wat si dia yg byk bg kenangan yg bek2 tok aku,
n sori sbb x dpt nk teruskan jji 2...
wlaupun tepaksa lps kan jji 2,Sy tetap X KAn Lps kan awk sbg kwn sy,
sy da ckp kan sy x sk nk sm kan hbgn mcm ni ngan hbgn pesahabatan.. :)
so teruskan hbgn pesahabatan kt n angap je x pena pe2 pon yg belaku...

k lah,mgarut2 je tajuk blog aku kali ni kan... so kt tmt kan tajuk kali ni... :)
k thats all..adios :)


No comments:

Post a Comment