Thursday, January 6, 2011

TEKANAN YANG MELANDA.....



2 Ari lps aku g kat tmpt praktikal lek,
Em lps g aku moody ckit,
ni smua sbb ma*** yg aku dpt,
aku tol2 x puas ati...nape aku leh dpt
mcm 2...hem....tention tol aku.....dah la aku
target kat praktikal ni tp len lak jadi....hem..

Lagi 1 masala aku....
aku rs sem ni aku x leh nk bw 2 subjek...
subjek yg ssh bg aku walaupun aku baru
belaja ckit ttg subjek2 2....
byg kan baru belaja ckit aku x phm,.
mcm ne klu da belaja byk2 t??
aku tkt aku lg betambah2 x phm je....hem




"Ya Allah ko pemudahkan lah aku ,
untuk mempelajari subjek2 yg akn
diajarkan kepada aku t"


Subjek yang aku ckp kan ni subjek
Undang-Undang Keluarga Islam & Undang-undang
Acara Sivil......hem mcm ne ni ek.....nmpk nyer aku
kena push diri aku ni tok memahami subjek ni....
hope aku leh wat lah....klu x leh aku akn cb smpi
blh....Insya Allah,Allah akn mempemudahkan aku..

sbb aku pena dgr ayt ni dr ust aku....

"Sesungguhnya Allah akn mempemudahkan seseorg itu
dalam menuntut ilmu,maka janganlah berputus asa"...

2 baru masalah pelajaran yang aku kena adap....
ni psl laporan n pembentangan yg akn aku kena wat
lak t....hem....laporan satu hal,pembentangan satu hal..
aku x sk pembentangan....bnci abes....mcm ne aku nk
wat ni...aku wsau aku x leh wat masa pembentangan t..
tkt t diorg tny aku x leh nk jwb je....x silap aku bln 2 ni gak
ktorg akn ada pembentangan....ohhhhhhhhhhh TENTION gl..
bg aku ni masalah plg besar.....pelik kan....hehehe...tp nk wat
mcm ne..ni kenyataan....hem

walau mcm ne pun aku akn cb atasi masalah aku ni...
aku akn cb gak walaupun aku tkt n wsau...
harap2 ada rakan2 yg akn membantu aku t...amin...
aku akn korban kan masa bemain aku ngan game,
aku akn cb korban kan ms tdo aku,aku akn
korban kan keseronokan aku(tp x lah tlalu
serius sgt...hehehe)n aku yakin akn dpt
kejayaan di kemudian hari jika
di izin kan Allah....
setiap pgorbanan,akn ada kejayaan
yg menanti....






No comments:

Post a Comment