Tuesday, December 28, 2010

PERKARA YANG TAK DI JANGKA BERLAKU... :)

Semalam aku g ambk result....
masa nak g smua perasaan ada...hehehe..

cik nk g tandas je...mkn pun x selera...
tdo
x lena....terasa nk g pat2 g ambk
result je
time 2....tp bl dah siap awl2,mcm2
hal lak
yg melambat kan aku g ambk result...

Bl dah sampi fakulti ati bedebar2,kaki n
tgn mengigil.....tkt gl lah nk ambk...
ni smua
sbb cik pk akn repeat paper lah...
plg aku wsau
subjek FIQH QADA' & UU
BAITULMAL,
ZAKAT n WAKAF...
2 subj
ek ni wat aku x lena tdo sepanjang
aku cuti ari 2....mn x nyer,
time
final exam aku mmg x leh nk
wat subjek ni...


Sepanjang aku dlm pejalanan nk ke fakulti
aku cik pk yang aku akn repeat paper n
spnjg
2 gak aku x henti2 berdoa
smg x repeat paper...
Saat2 paling bedebar bg
aku bl time da dpt
result 2,aku tgk kat
lua result 2 mcm 3.25...

peh!!time 2 aku tkt gl sbb sem lps
result aku jth
n aku x leh jth tok sem ni lak...
mati aku kena mara
ngan parent aku...
ngan ayh aku,aku x wsau sgt bl
kena mara tp
ngan mak aku,aku wsau...
klu mak
aku bebel kan aku 3 ari 3 mlm x
abes....huhuhu...
nanah telinga nk
menadahnyer....


Bl aku dah tgk kat lua result 2,
aku pat2 buka...
pas buka 2 aku x tgk pointer aku,
aku terus tgk
2 subjek yg wat aku wsau
slama ni...bl dah tgk
aku besyukur gl
sbb x ke
na repeat n pas tu aku tgk lak pointer aku...
Alhamdulillah,aku nyer pointer
jauh dari ape
yg aku jangka kan n bnd ni x pena
telintas
kat kepala aku yg aku akn dpt result mcm ni....


Alhamdulillah gak sbb pe yg parent aku
nk kan slama ni
tercapai....terus terang aku ckp,
aku sndr x caye aku akn
dpt result mcm ni...
n aku x sangka target idup yg aku wat
tercapai....pe yg aku dpt ni merupakan sala satu
target idup aku..
skang aku nk terus capai target
yg seterusnya....
target seterusnya terpaksa di ubah,
aku target nk smbg
belaja kat MESIR tp x leh lak.....
so aku ubah haluan tok
sambung belaja t kat JORDAN....
insya Allah klu aku ada
rezeki aku akn ke sana....
ni target aku n adk aku....

parent
aku dah tny
sdara aku sm ada aku ada peluang g sana k x

masa ari raya ari 2....Alhamdulillah dia kate syarat nk
ke sana
dah cukup just tgu aku nyer
graduate n tgk pd result last aku..

So tgu jelah n aku harap smua kwn2 aku doakan
aku
dpt sambung kat cna....Insya Allah bl dah
g cna t,aku nk
bw segulung Ijazah n
bukan bawa sampah...hehehe






Untk sem ni aku akn fokus pada belajar n
aku akn belaja
bek2....aku x nk leka lagi....
bg aku,ape yg aku wat sem lps
ngan
kwn2 aku....stdy mcm nk gila,
akhirnya terbalas gak...
bak kate org berbaloi lah
ngan ape yg ktorg dpt ni....Aku
bersyukur dgn
ape y
g aku dapat ni....Alhamdulillah(100x)...

TAHNIAH WAT AMOI,YANA N SMUA KWN2 AKU YG LEN...

WAT YG JTH TOK SEM 5,JGN BEPUTUS ASA...
S
EM6 MASIH MENANTI....
TERUSKAN USAHA N JGN BERPUTUS ASA...


"ALLAH TIDAK SUKA ORG YG BERPUTUS ASA"

IGAT TU!!!!!



3 comments: