Tuesday, August 7, 2012

BERBUKA PUASA NGAN MEMBE2 LM

beberapa ari lps iaitu ari sab2,aku n adk bradk aku n membe2 aku
g bebuka kat lua,kat kfc....best sgt g kua bebuka ngan membe2 sbb da lm x kua ngan diorg....
dulu ms sebelom aku smbog belaja,setiap bulan akn ada ms tok ktorg kua mkn besama2,
tp bl da smbg ni agk ssh nk kua mkn besama mcm dl...skang da lek mlysia ni ktorg ambk
peluang mkn besama2 ngan diorg....walaupon ramai membe yg x dpt
hadir di akhir2 minit,tp perancangan ktorg tetap jln ngan lancar...
Alhamdulillah....smua ni leh di jadikan sbg kenangan manis sblm lik kat cna...

ni lah membe2 aku yg join ms bebuka posa ari sab2 lps :-




walaupon si gagah2 pekasa dtg lewat,mereka tetap sempat mkn tok bebuka..
hehehee...ari ni mmg best walaupon pejmpaan ktorg hny sekejap je,walau x smpt bebual2,
kami semua bepuas ati sbb dapat mkn besama...
ngan ada kan mkn2 besama ni lah yg mengeratkan hbgn ktorg dr dl shgga skang,
mcm2 dugaan yg ktorg lalui tok kekal kan hbgn pesahabatan ni, mn x nyer,
ada je mulut2 yg jht tuduh ktorg bukan2,tp ktorg wat bodo je ngan pe diorg ckp kan dl ttg
 ktorg smua sbb nyer bl ktorg ssh bkn diorg nk dtg tlg tp membe2 ktorg ni gak yg dtg tlg
 ktorg bl ktorg ssh...diorg yg megata2 ktorg lak tutup mata je bl ktorg ssh....
so ngan itu ktorg wat pekak telinga jelah ngan mereka2 itu...

wat kawan2 yg hadir tq so much sbb luangkan masa bebuka posa besama n bg yg x
bekesempatan leh dtg tok join mkn di luar pd hari raye t...kali ni mkn di domino
hehehe...cik kfc je kan so tkr selera lak skang...hehehe...mcm biasa mkn tong2...
ari pe perancangan ni akn di jlnkan akn d beritahu d kemudian hari ye....harap
korg smua dapat joi skali,nk2 aku n tika da nk lek sana so klu ada ms dtg ye :)
sgl kejesama kalian smua di hargai...ceh2 ayt x leh blah...hehehe

k ni pic kenangan tok taun 2012 kami bersama :)

FRIENDS 4 EVER :)

No comments:

Post a Comment