Thursday, January 12, 2012

EXAM YG MENGUJI KESABORAN


Akhir nyer exam da abes ari ni.. best 2 mmg best lah bl exam da abes ni, tp yg x best nyer bl jwb soalan td.. perhhhh ssh gilerrrrr...ligat kepala nk pk jwpn dia... klu dlm BM aku leh lg nk goreng tp masalah nyer dia dlm BA,so nk goreng pe pon x tau... ada lah bebape soalan yg aku cb goreng tp 2 pon da nak hangusss... hehehehe...nsb bek smpat di selamatkan :) btl k sala k 2 len cite...hehehe... aku neves ni nk tgk result aku.. bdk uma ni n temsk adk aku da dpt result.. x smpi semgu result diorg da kua...nsb bek adk aku pas exam dia, klu x mati ktorg nk kena besoal jwb ngan parent aku... :) skang ni lak ktorg nga tgu result aku, ntah bape lah aku dpt...tkt nyerrrr ^_^ huhhuhu dpt k x aku capai target yg parent n sdara aku wat tok aku dl??? haissshhh tkt nyerrr~mcm x dapat nk cpai je target 2 sbb nyer mmg x leh nk wat td...2 aku tension smpai skang... tp abg angkat aku ckp"skang berdoa je sbb kt da berusaha", em aku cb pujuk diri ni spy x pk psl exam 2 lg n ambk kate2 abg angkat aku 2 sbg penyedap ati....ati o ati....tenanglah dikau wahai ati ^_^ wlau pe pon jd or bape pon yg ko dpt t,trm lah seada nyer... pe yg ko usahakan,yg 2 lah ko dpt... seperti kata2 ni : " x beerti skali kt gagal,selama2 nyer kt akn gagal"
& " nasib sesorg akn berubah bl dia sndr berusaha mgubah nasib nyer"

peringatan tok diri ni : "klu ko rs ko nyer usaha kurang tok sem ni so tingkatkan lah usaha 2 spy bebaloi ngan hasil yg bakal diperolehi nati"
em seyesly aku ckp,wlaupon aku x leh jwb exam td kan.. aku skang ni tetap xcited nk tgk result aku...nk tgk hasil nyer mcm ne... aku mmg slalu mcm ni,tiap kali klu exam,mst aku xcited gile2 nk tgk result2 aku....hehehe....ni sbb t da tgk result x de lah terasa beban 2 ada lg kat bahu...klu x mst cik tepk "bape lah aku dpt" ayt yg sm mst akn berulang2 kat pale smpi x lalu nk mkn n nk wat pape.. cian kan....hehehe...


k skag pe yg penting doa byk2 n tawakal je... tgu jelah bl result kelua t....klu baik alhamdulillah & klu sebalik nyer nauzubillah ;) kira nyer klu dpt result bek,so sem akn dtg akn mjadi lbh bek, tp klu sebaliknyer,sem akn dtg pertingkatkan lg usaha n cari kat mn silap kite...mn tau cara kt belaja x kena pd cara nyer kan.. so think positive...insya Allah smua nyer akn ok.... ^_^ smg berjaya :)

No comments:

Post a Comment