Monday, September 26, 2011

CUBA MELUPAKAN

em kali ni x tau nk taip pe,
ilang idea lak tb2...
kali ni nk cite pasal cuba melupakan n cuba dilupakan...
wah2 mcm menarik tp sebenanye x..hehehe...

k aku rs dah msk bape mgu aku ngan "dia" breakup,
nk ckp x de rs wndu x juga,sbb kdg2 ada je tepk kan "dia",
terasa nk kol dia tp tgn berat nk menaip n ati berat nk membenarkan,
ni smua sbb x nk bg harapan pd "dia" lg...aku tkt lah bl dah kol "dia",
"dia" msh lg berpeluang tok dptkan peluang k3...

"dia"slalu msg aku kat fb n slalu mnta di beri peluang,
kdg2 ati hampir2 terpujuk tok bg dia peluang,
tp aku keraskan ati spy x bg "dia" peluang...
jji tetap jji...dulu dah stj ngan jji 2 kan so kt tanggug sm2...

Aku harap sangat2 si "dia" pat2 lupakan aku n cari
penganti aku,sbb nyer aku sntiasa tgu dia ada penganti len...
bl aku soh cri penganti len "dia" ckp "dia" x leh,tp aku tau sbenar nyer
dia leh cari penganti len...aku x nk dia jd mcm skang ni..
aku akn jd sebesala klu dia slalu mcm ni... :(
harap2 sgt2 si "dia" cuba lupakan aku..slagi dia x de pganti,
selagi 2 aku pun x kan cari penganti...walaupun aku ada mnt sorg
mamat ni...aku akn kwl perasaan ni..sbb nk tgu si "dia" dpt pganti len dl..
aku tol2 wsaukan "dia"...aku x sk perasaan mcm ni... :(

si "dia" tlg lah cuba lupakan sy,sy harap sgt2 n jgn lah
tgu jwpn yg belainan dr sy,jwpn sy tetap sama...maapkan sy,
bl awk bg ruang pd org len,insya Allah awk akn jmp yg lbh bek,
org yg mampu mgembirakan awk & org yg mampu wat awk
lupakan sy...

skang lak aku wsau kan psl seseorg yg len,

bl tika slalu ckp bnd 2,aku akn jd wsau,
aku harap pe yg tika ckp kan tu x btol...
klu aku rs aku x leh ngan org 2 so maknenyer mmg x leh...
ada sbb nyer nape aku kate x leh ngan org 2 tp
x tau mcm ne nk ckp kat dak tika psl hal 2...
harap org 2 x pk mcm dak tika pk...

maybe pe tika pk kan 2 x btol smua nyer...
2 maybe perasaan dak tika je kot...

so kat cni aku nk bg peringatan ckit...

peringatan wat smua yg membaca :

"bl kt x sk, jgn bg harapan pd org 2 sbb nyer
t cian org 2 merana sbb kt...tlg jaga ati n perasaan mrk ye..,
klu kt kat tmpt mrk,kt pun akn terasa merana"

k lg 1 cite lak psl aku nyer perasaan,
kan aku ada ckp ada mnt sorg mamatkan...
skang aku cb melupakan dia,tp ssh gl nk wat 2 smua,
aku cb2 gak wat x nmpk dia n jauh dr bemsg ngan dia,
tp bnd 2 thn x smpi bape ari je...last2 aku msg gak dia...hahahha
sengal lah aku ni ek....dah elok2 dah leh nk lupakan,
tp tb2 x leh sbb langgar pantang lah kate kan.. :)

tp seyes aku ckp lah aku skang ni mmg seyes nk lupakan dia,
aku da kena tolak bape kali dah...hahaha...tp msh lg x behenti

beharap aku ni...degil sgt ni.... :)...
em skang aku nk guna kaedah len tok lupakan dia lak..
guna kaedah kurang bemesej,wat sesuatu yg membzkan
aku nyer diri ni n fokus pd stdy...Insya Allah maybe bnd ni leh
wat aku lupakan dia.... NURUL SYUHADA HAMZAH CB LUPAKAN DIA...
cuba n cuba n cuba lah lupakan dia walaupun payah ye....chayok(3x)!!!! :)

klu ayh aku tau aku mcm ni,mati aku
kena mara kawkaw ngan dia...hehehe...tp ape kan daya,aku pun
manusia biasa...hehehe...mcm tajuk lagu lah pulak... :)
Ayh jgn wsau taw, ADah bersemangat ni nk fokus pd belaja n
nk pat abes belaja...t leh tlg mak ayh... :) ayh doakan lah
ktorg kat cni di pemudahkan tok menuntut ilmu n di pemudahkan
segala urusan sepanjang ada kat cni...doa ibubapa kan mujarab..
so jgn lupa doakan ktorg ea...ktorg kat cni sntiasa wndu kat mak
ayh n yg len2... :( hem touching lah pulak...ehhhh aku x leh emo sgt...
sabo2 yer...

pe2 pun kesimpulanyer lah kan (wah2 dah mcm wat krgan SPM je),
hehehee...aku harap smua org yg slalu wat sy wsau 2 leh cb2 lah melupakan
sy ye...n bg sy lak,sy akn melupakan gak org yg sy ssh nk lupakan 2...
sama adil wat "org yg x leh nk melupakan n org yg cb melupakan ni"....
2 yg pentg....

sebenanyer aku x tau pe yg aku mengarutkan kat blog ni...aku pun x phm...
ntah pape je aku taip ni...hehehehe...lantak lah asl aku update blog ni...
k lah x nk mengarut pape lg wat ms ni...tata...


No comments:

Post a Comment