Friday, June 17, 2011

ALHAMDULILLAH SEMUA NYER DAH SELESAI :)



Ari selasa lps aku baru g ambk result n setel

kan pe2 yg patut,tp aku telupa nk uruskan

pemohonan surat behenti belaja..tp hal 2 aku leh

uruskan ms nk ambk jubah je...so aku x payah nk pening2

pale pasal bnd ni...hehehe


ckp pasal result aku lak kan,alhamdulillah ok...

slm ni aku tertgu2 n tetny2 bape yg aku dpat

tok result sem6 kali ni,bl dpt je result,

aku tol2 besyukur...alhamdulillah...

Ms ambk result 2 kan,aku langsung

x bk result 2 tp akk aku yg bk...

aku x bk sbb aku nga bz isi borang behenti...hehehe

pas akak aku sbt je pointer aku,

aku rs hapy sgt sbb aku sbnar nyer takut

kena repeat paper je....alhamdulillah x kena

....hehehehe...


ari ms ambk result gak smua urusan aku di pemudahkan...

alhamdulillah...smua nyer bejalan ngan lancar...


Ari khamis(semalam)lak aku trm aku nyer transkrip ...

aku pat2 faks kan transkrip 2 kat org

yg nk uruskan aku smbg belaja kat cna...

alhamdulillah transkrip yg aku tgukan slama ni dapat gak...


Bl dapat transkrip ni masalah aku

smua dah selesai...skang aku nga tgu tawaran

2 sma ada di terima k sana k x...klu urusan ni selesai

sblm bln 9,insya Allah aku akn g bln9 ni or bln 10 ni..

klu x selesai lg urusan ni dlm bln 9,so maknanye

aku akn g taun dpn...


Aku dpt news yg aku klu dpt smbg

kat cna just kena 2 taun je tok

abes kan degree aku...klu x 2 taun plg

koman pun3 taun...insya Allah aku akn

pat2 abes kan belaja ni...aku x nk lm2

kat negara org...aku nk abes kan belaja n

keje n berumah tangga...hehehe...gedix je...

aku beharap sgt2 dpat g taun ni n aku x

nk tersekat time dah mula belaja kat cna...

aku dgr belaja kat negara org ni ada ssh nyer...

tp aku akn cuba berusaha untk berjaya....


Bak kata pepatah yg pena aku dgr ialah :




" JADIKAN SESUATU YG NEGATIF KPD YG POSITIF PD DIRI KITA"




aku akn cuba pegang kata2 ni... ;) chayok(3x)!!!!!





"BERUSAHALAH,JANGAN BEPUAS HATI SEHINGGA


YANG BAIK MENJADI LEBIH BAIK & YANG LEBIH BAIK


MENJADI YANG PALING BAIK"



Ini merupakan kunci kepada kejayaan ku kelak...amin...





























1 comment: