Sunday, June 5, 2011

4 someone special

ku tertgu2 kepulangan mu...ku tgu bermgu2...
kmdn kau pulang time wak2 ari lahir mu..
x ada hadiah yg dpt ku berikan pada mu...
Yg dpt ku beri pada mu hny lah nasi ayam yg x seberapa itu....

maapkan ku krn x de pe yg dpt ku
berikan pada mu...
aku cb tok beri sesuatu pada mu ttp aku x mampu....
aku bers sebersala ngan mu krn x memberi apa2 pdmu..
maapkan lah aku...
apa yg aku dpt bg pd mu hny lah ksh n syg ku pd mu.. terima lah ia sbg hadiah harijadimu...hargainya n akn ku hargai mu...smg pe yg ku berikan ini dpt membhgiakanmu..
& jgn lah meragui pe yg ku berikan ini kepada mu...
ini kerana pe yg ku berikan ini adalah ikhlas dr hati ku...

"CATATAN INI KHAS WAT MU (BG SESEORG YG AMAT PNTG BG KU)"...

HAPPY BFDAY WAT MU DRPD ORG YG MYAYANGI MU...SLMT ULANG TAHUN YG K 23..

No comments:

Post a Comment