Saturday, November 13, 2010

MENANTI HARI DAN PENUH DENGAN DEBARAN

Ari Isnin ni aku dah mula praktikal...
wah cuak nyer ati ni...tiap2 kali tepk
psl praktikal ni,aku nyer perut akn skt....
hehehe...mcm2 aku rasa taw....
ade rs takut,cuak n bedebar2 je....
aku x pena wat praktikal so
2 sbb mcm2 aku rs....

Sepanjang cuti aku mengira hari
n aku nyer ati ni bedebar2 smpi nk
pengsan aku di wat nyer....hehehe...
awful gl lah....aku x sk perasaan aku
mcm ni...

Aku harap praktikal ni cpt berlalu
n aku harap semoga Allah permudahkan
aku ms aku praktikal t...aku harap sgt2...
amin....

k aku nk kogsi berita gembira lak..
Dak An dah dpt keje kat TNB....insya
Allah dlm 24 ari bln ni dia g kot...tp
mula2 dia g kursus 6 bulan dl, pas 2
baru mula keje....aku doa kan semoga
dia dpemudahkan ms kursus 2 n pat2 dpt
keje kat c2....aku tompang gembira tok An...

Berita gembira yg k-2 lak pasal dak Opah..
Dia dah dpt smbug belaja kat Poli Merlimau..
Smua hapy sbb akhirnya dia dpt gak smbg belaja...
dah lm sgt ktorg tgu...alhamdulillah akhir nye dpt gak...
K t belaja bek2 n jgn mls2 ye....

K lah Aku harap pe yg bakal aku n An n Opah
akan alami ni akn di pemudahkan oleh Allah...
..amin....n aku harap smg Allah menteteramkan ati
ku yg x tentu arah ni...amin...hehehe...
GUD LUCK 4 BDK DUUS yg akn PRAKTIKAL...

No comments:

Post a Comment