Thursday, August 12, 2010

ramadan dtg kembali

skang dah msk ramadhan yg ke2...
happy gl lah...aku nga tgu nk bk posa kat lua
ngan kwn2 n family n sedara...
ckp psl buka ngan sedara dah lm x wat mcm 2...
wndu suasana dl...best gl lah dl sbb dpt buka sm2...
harap2 posa taun ni dpt buka sm2 lg...

k tuk buka ngan kwn lak skang dahx pasti leh k x...
sbb akk aku maybe balik dah nk dejat raye...
em tp harap2 bnd 2 x jd...bia dia lek awl...
t dpt lah kt buka posa sm2...
mesti meriah abes lah...hehehe

em ade lg 1...aku tekejt gl ari ni sbb td aku dpt tau
yg org******* seniur bekas pawe aku/ ngan kate len
lah kan...dia kwn pd bekas pawe aku...mmg leh gila aku rr...
tekejut chu lah...hem...x tau nk ckp pe...tekejut smpi x leh
nk ckp pape dah...aku pasrah skang...hem
ari ni mmg x leh nk d lupa kan r...tekejut sey....hem


No comments:

Post a Comment