Friday, August 27, 2010

Pahit Manis Kehidupanku Pada Bulan Ramadhan

skang dah msk ramadhan yg ke 17...n dah seminggu aku
n paan break up...ni smua berpunca dr aku...
aku skang sebesala kat dak paan...tp aku x mnta bnd
ni belaku...n bnd ni blaku tnp aku sedar....klu aku ada
jodo ngan dia lg ada lah...klu x aku redha je...

Pasal ust aku lak dia dah nk bertunang pas raya ni..
Dia maybe kawin taun dpn...aku doa kan semoga
dia berbahagia k anak cucu cicit...amin...Aku pasrah
je skang walaupun ati ku terluka...hehehe...bg aku
klu ada jodo ade lah...klu x de maybe ada yang terbaik
lg untuk aku n dia...pasrah jelah....hehehe...

Mgu lps ari Rabu aku ngan bdk uma berbuka posa
kat lua...along je yg dapat join ngan ktorg...dikzal
lak x dpt join sbb dia g masjid selat...tp ape2 hal
ari 2 mmg best gl lah...sbb dah lm ktorg x
berbuka sama2...

Bagi aku kan posa taun ni plg meriah sbb
aku dpt buka posa ngan abg long aku n kwn2 kat
kolej...t nk buka posa ngan kwn2 lm lak...
harap2 bnd ni jd lah....n meriah...
baru lah meletop...hehehe...

Hem aku skang nga runsing ni...psl 1 bnd yg
bermain kat kepala otak aku ..." mcm ne kt
nk wat sesorg 2 lupa kan kt n
mcm ne kt nk lupakan sesorg 2?aku nga
pk kan pekara ni...
harap2 aku akn dpt jwpn nyer
1 ari t....hem

No comments:

Post a Comment