Thursday, December 24, 2009

Hari Yang Mengembirakan..

21hb(Isnin) aku ambk result ..Alhamdulillah result aku nek
sem in...Aku happy sgt sbb result aku x teruk mcm sem lps..
Sem ni aku dpt 3 k ats...sem dpn x tau lah aku dpt mentain
k x Ngan result mcm ni @ lbh lg...Parent aku happy la sbb
akunyer result x jatuh..klu result aku jatuh t paan yg kena mara
skali..hehe..cian dia...Masa ml2 aku nk ambk result aku dgr rmai
yg kena "mgulang"Undang2 Syarikat...bl dgr mcm 2 aku cuak
gl la sbb tkt2 aku kena skali...tp alhamdulillah aku x kena...
Azam aku sem ni lak aku nk nek kan lg pointer aku..k lah
2 je...eh ada lg 1... AmOi & Iman dpt dekan sem ni...Tahniah ye
buat korg be2...bt kawan aku yg len, jgn berputus asa ye...
usaha lg.....Semoga kt smua berjaya sama2...Amin....

No comments:

Post a Comment